> 100 000 PRODUSE

CUMPĂRĂTURI SIGURE

PREȚURI ATRACTIVE

SFATURI PROFESIONALE

Nav switch
Sună-ne:

+40 31 229 98 20

Infolinia disponibilă:

Lu-Vi. 8:00 - 17:00

Loginul cererii de retur (retur sau reclamație creată)

Cum se înregistrează o reclamație?

Orice reclamație cu privire la produse sau la magazinul online puteți înregistra completând formularul de mai jos.

Ce trebuie de menționat în reclamație?

Se recomandă să includeți în descrierea reclamației:

1. informații și circumstanțe privind obiectul reclamației, în special tipul și data defectului sau a nerespectării condițiilor contractuale;

2. modalitatea de a aduce în conformitate cu contractul, o declarație de reducere, rezilierea contractului sau o altă solicitare; și

3. datele de contact ale reclamantului - aceasta va simplifica și va urgenta procesarea reclamației.

4. La reclamație trebuie atașate dovezi (de exemplu, fotografii, documente sau produsul) legate de obiectul reclamației.

De asemenea, pentru a urgenta și simplifica examinarea reclamației, putem solicita reclamantului să ne furnizeze informații suplimentare sau să ne trimită dovezi (de exemplu, fotografii).

Când veți primi un răspuns la reclamație?

Vânzătorul va răspunde la reclamație imediat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia.

Comenzi si Retururi